Asset Publisher
KOMUNIKAT
KOMUNIKAT
Zmiany w funkcjonowaniu biura Nadleśnictwa Płońsk od dnia 28.05.2020 r.
Na podstawie § 12 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 16 maja 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 878), ustala się:
- interesanci mogą osobiście dostarczać wnioski i dokumenty dotyczące postępowań administracyjnych w sprawach wyłączeń gruntów z produkcji leśnej, a także inne dokumenty związane z zapewnieniem pomocy obywatelom, w tym skargi, wnioski, petycje do punktu podawczego w siedzibie Nadleśnictwa Płońsk;
- interesanci, w szczególności będący stroną postępowania administracyjnego, mają zagwarantowane prawo wglądu w akta prowadzonych na ich wniosek postępowań oraz uzyskiwania wyjaśnień odnośnie prowadzonych spraw od właściwych pracowników Nadleśnictwa Płońsk;
- do odwołania obowiązuje zasada, że w tym samym czasie w biurze Nadleśnictwa Płońsk nie może przebywać więcej niż jeden interesant korzystający z prawa wglądu do akt postępowań administracyjnych lub uzyskujący wyjaśnienia od pracowników Nadleśnictwa Płońsk;
- decyzje administracyjne wysyłane będą Pocztą Polską lub z wykorzystaniem Elektronicznej Skrzynki Podawczej Nadleśnictwa Płońsk z wyłączeniem możliwości odbierania osobistego.
Interesantów w sprawach różnych, w miarę możliwości prosimy o kontakt w formie tradycyjnej korespondencji, za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, mailowo lub telefonicznie.
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Nadleśnictwa Płońsk - /pgl_lp_1712/SkrytkaESP
Za zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.